Trecere la nivel cu o cale ferata cu bariere sau semibariere
Se amplaseaza la 50 m (in oras)/ 150 m (in afara localitatilor) inainte de trecerea la nivel cu o cale ferata cu bariere sau semibariere. Conducatorul auto este obligat sa reduca viteza la intalnirea acestui indicator. In oras amplasarea indicatorului se va face pe acelasi stalp cu panoul suplimentar cu o dunga rosie oblica iar in afara orasului pe panoul suplimentar cu trei dungi rosii oblice.
Trecere la nivel cu o cale ferata fara bariere
Indicatorul se amplaseaza la 50 m (in oras) / 150 m (in afara localitatilor) inainte de trecerea la nivel cu o cale ferata fara bariere. La intalnirea acestui indicator conducatorul auto este obligat sa opreasca inainte de a traversa calea ferata pentru a se asigura.
Trecere la nivel cu linii de tramvai
Se amplaseaza cu 50-200 m inaintea intersectiilor in care tramvaiele urmeaza sa vireze la dreapta ori la stanga. La intalnirea acestui indicator conducatorul auto este obligat sa reduca viteza si sa acorde prioritate tramvaiului.
Masini si utilaje agricole
Este amplasat pentru a atentiona conducatorul de vehicul care il intalneste ca drumul poate fi traversat de masini si utilaje agricole. La intalnirea acestui indicator conducatorul auto este obligat sa reduca viteza si sa circule cu atentie sporita.
Presemnalizarea unei amenajari rutiere care ofera si posibilitatea intoarcerii vehiculelor
Se amplaseaza pe drumurile publice ce ofera posibilitatea conducatorilor auto de a executa manevra de intoarcere. La intalnirea acestui indicator conducatorul auto este obligat sa reduca viteza.
Baliza directionala care indica ocolirea obstacolului prin stanga
Indicatorul alaturat avertiza conducatorul de vehicul ca obstacolul intalnit se va ocoli pe partea stanga.
Baliza directionala care indica ocolirea obstacolului prin dreapta
Indicatorul alaturat avertiza conducatorul de vehicul ca obstacolul intalnit se va ocoli pe partea dreapta.
Baliza bidirectionala
Avertizeaza conducatorul de vehicul ca va intalni obstacole pe drumul public atat pe partea drapta cat si pe partea stanga iar circulatia se va face prin mijloc.
Panouri suplimentare pentru trecerea la nivel cu o cale ferata
Este montat inaintea trecerii la nivel cu calea ferata. Primul panou (cel cu trei benzi) se monteaza la 150 m de calea ferata al doilea (cel cu doua benzi) – la 100 m iar ultimul (cel cu o singura banda) – la 50 m de calea ferata. La intalnirea indicatorului cu trei benzi conducatorul auto este obligat sa reduca viteza. La intalnirea ultimului indicator cel cu o singura banda conducatorul auto nu mai are voie sa execute nicio manevra (depasirea oprirea stationarea mersul inapoi intoarcerea). In oras din cauza conditiilor de trafic nu se instaleaza decat cel de-al treilea panou.
Panouri suplimentare la nodurile rutiere de pe autostrazi
Panourile din imagine se monteaza la 300 m (primul panou) 200 m (al doilea panou) si la 100 m (al treilea panou) de urmatoare bifurcatie de pe o autostrada.
Trecere la nivel cu o cale ferata simpla fara bariere
Amplasate la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferata simpla fara bariere indicatoarele obliga conducatorul de vehicul sa opreasca in locul cu vizibilitate maxima dar fara a depasi acest indicator pentru a se asigura ca nu se apropie niciun tren.
Trecere la nivel cu o cale ferata simpla fara bariere
Amplasate la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferata simpla fara bariere indicatoarele obliga conducatorul de vehicul sa opreasca in locul cu vizibilitate maxima dar fara a depasi acest indicator pentru a se asigura ca nu se apropie niciun tren.
Trecere la nivel cu o cale ferata dubla fara bariere
Amplasate la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferata dubla fara bariere indicatoarele obliga conducatorul de vehicul sa opreasca in locul cu vizibilitate maxima dar fara a depasi acest indicator pentru a se asigura ca nu se apropie niciun tren.
Trecere la nivel cu o cale ferata dubla fara bariere
Amplasate la 6-10 m de trecerea la nivel cu o cale ferata dubla fara bariere indicatoarele obliga conducatorul de vehicul sa opreasca in locul cu vizibilitate maxima dar fara a depasi acest indicator pentru a se asigura ca nu se apropie niciun tren.